Tårnagent ble arrangert 18. april 2026. Neste mulighet for å være med på Tårnagent er våren 2027. Mer informasjon kommer når arrangementet nærmer seg.
____________________________________________________________________________________________________________________
Har du lyst til å være med på noe kjekt?
Vil du være med på Tårnagent?
Vi trenger DEG til å være med å løse oppdrag og mysterium. Du skal få utforske kirka og bibelen, få din egen agentkode og være med på agentløype.
Tidspunkt:
Lørdag 18.April 2026 kl:13:30-17:30.
Hvem kan være med?
Alle 3.klassinger på Frøyland og Orstad kan være med på Tårnagent.
Kiosk:
Du får mat og drikke på Tårnagent og kan kjøpe for 50 kr i kiosken. I år tester vi ut forhåndsbetaling på 50kr til kiosk. Dette for å slippe kontanter og unngå at det er stor forskjell på hvor mye ungene har med seg.
Medlemskap:
I påmeldingen velger en om barnet vil bli medlem i Frøyland og Orstad Tårnagent. De som velger dette får en valgfri brus i kiosken (i tillegg til kioskpengene). Medlemskapet utløser Frifondstøtte gjennom Acta til Frøyland Orstad Tårnagent. Medlemskapet varer ut 2026 og en blir automatisk utmeldt. Ønsker en ikke å bli medlem, er det også et mulig valg i påmeldingen.
Ta med:
Hvis du selv har lyst kan du kle deg i agentklær.
Ellers trenger du kun å ta med godt humør.
Har du spørsmål?
Ta kontakt med Inger Lende Sandve 918 40 797
____________________________________________________________________________________________________________________
Har du lyst til å være med på noe kjekt?
Vil du være med på Tårnagent?
Vi trenger DEG til å være med å løse oppdrag og mysterium. Du skal få utforske kirka og bibelen, få din egen agentkode og være med på agentløype.
Tidspunkt:
Lørdag 18.April 2026 kl:13:30-17:30.
Hvem kan være med?
Alle 3.klassinger på Frøyland og Orstad kan være med på Tårnagent.
Kiosk:
Du får mat og drikke på Tårnagent og kan kjøpe for 50 kr i kiosken. I år tester vi ut forhåndsbetaling på 50kr til kiosk. Dette for å slippe kontanter og unngå at det er stor forskjell på hvor mye ungene har med seg.
Medlemskap:
I påmeldingen velger en om barnet vil bli medlem i Frøyland og Orstad Tårnagent. De som velger dette får en valgfri brus i kiosken (i tillegg til kioskpengene). Medlemskapet utløser Frifondstøtte gjennom Acta til Frøyland Orstad Tårnagent. Medlemskapet varer ut 2026 og en blir automatisk utmeldt. Ønsker en ikke å bli medlem, er det også et mulig valg i påmeldingen.
Ta med:
Hvis du selv har lyst kan du kle deg i agentklær.
Ellers trenger du kun å ta med godt humør.
Har du spørsmål?
Ta kontakt med Inger Lende Sandve 918 40 797








